OptiMax 3.0L F200

Niezawodny, wszechstronny, świetne osiągi.

Typ silnika V-6
Pojemność skokowa (L) 3.0
Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5000-5750
Sterowanie Kompatybilne z Big Tiller, Dwa cięgna, mechaniczny, hydrauliczne wspomaganie kierownicy (steru)
Waga *Najlżejszy model* 229 kg

Opływowa obudowa przekładni
Przekładnie napędowe silników OptiMax zostały zaprojektowane tak by zmniejszyć opór hydrodynamiczny w zakresie wysokich prędkości. Opatentowany przez nas czołowy pobór wody gwarantuje właściwe chłodzenie silnika w każdym zakresie prędkości płynięcia. Wzmocnione koła zębate i elementy przekładni to ponadprzeciętna wytrzymałość.

Mocny i wydajny
Przeciętnie OptiMax Pro XS zużywa o 14 % mniej paliwa od konkurencyjnego 4-suwowego silnika tej samej mocy. Bezpośredni wtrysk paliwa zapewnia jednolitość mieszanki paliwowo powietrznej, a odpowiednio ukształtowne tłoki poprawiają proces spalania. Więcej mocy, mniej paliwa. Mniejsza emisja zanieczyszczeń. Czyż nie o to nam chodzi?!

Duży Rumpel
Wyposażenie opcjonalne silnika Mercury w duży rumpel jest coraz częściej spotykane w otwartych łodziach pontonowych, RIB -ach i łodziach laminatowych – wszędzie tam gdzie dłuższa dźwignia z wygodnie umiejscowionym przyciskiem trymowania zapewnia łatwe i bezpieczne sterowanie bez użycia dużej siły. Pasjonaci wędkarstwa doceniają opcję trollingu, która umożliwia precyzyjne dostosowanie prędkości łodzi do wartości, przy których ryby biorą najlepiej.

Galeria: