Mercury F80-115

Typ silnika 8 zaworów, pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (SOHC) , 4 w rzędzie
Pojemność skokowa (L) 2.1
Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5000-6000
Sterowanie Kompatybilne z Big Tiller, Dwa cięgna, mechaniczny, hydrauliczne wspomaganie kierownicy (steru)
Waga *Najlżejszy model* 163 kg

Gładko i cicho
Hałas i wibracje są minimalizowane dzięki szczelnie zamkniętej, termalnie łączonej pokrywie silnika; tłumik Idle-Relief wykorzystuje fi ltr akustyczny o wysokiej częstotliwości do zmniejszenia poziomu hałasu; dodatkowo musisz zwrócić uwagę na nową gładką obudowę sprzęgła oraz ekskluzywny system montażu stosowany w każdym silniku Mercury.

Jeszcze lepsze przyśpieszenie
Większa przekładnia " CT " zapewnia większą dynamikę do wprowadzania cięższych kadłubów w ślizg i utrzymania ich w tej pozycji nawet przy niższych prędkościach. Przełożenie 2.38:1 pozwala silnikowi szybciej osiągnąć wyższe obroty, a tym samym uzyskać optymalny moment obrotowy

Counter-Rotation
Po raz pierwszy Mercury wprowadza do swojej oferty silnik czterosuwowy 115 km z lewymi obrotami. Ten typ silnika pozwala na doskonałe wyczucie kierownicy i idealną obsługę łodzi dwusilnikowych. Dwa silniki 115 Command Thrust na pawęży zapewniają zwrotność i poczucie bezpieczeństwa, które w normalnych warunkach można by uzyskać jedynie poprzez zamontowanie dwóch silników o wyższej mocy w znacznie wyższej cenie.

Mniejsza waga / Wydajność paliwa
Nowe czterosuwowe silniki zaburtowe posiadają pojemność 2.1 litra, co oznacza że pracują bardziej wydajnie dzięki udoskonalonej wytrzymałości i żywotności, nie wspominając o lepszym przyśpieszeniu i wspaniałych osiągach całkowitych.
Niska waga w połączeniu z wysokim przełożeniem powoduje maxymalną wydajność zużycia paliwa, zwłaszcza przy prędkościach przelotowych. Specjalistyczne łożyska zgarniające olej i minimalizujące tarcie w wale korbowym także powodują obniżenie zużycia paliwa.

HeavyDuty - do zadań specjalnych
Największa przekładnia w połączeniu z solidnym przełożeniem 2.38:1 i dostępem do oferty dużych śrub napędowych Mercurego to idealne połączenie dla pontonów, a także większych i cięższych łodzi z laminatu lub aluminium. Zestawienie to jest również idealne dla łodzi rekreacyjnych lub łodzi do ciężkich zastosowań komercyjnych.

Jeszcze lepsze przyśpieszenie
Większa przekładnia " CT " zapewnia większą dynamikę do wprowadzania cięższych kadłubów w ślizg i utrzymania ich w tej pozycji nawet przy niższych prędkościach. Przełożenie 2.38:1 pozwala silnikowi szybciej osiągnąć wyższe obroty, a tym samym uzyskać optymalny moment obrotowy

Galeria: