Mercury F75-115 SeaPro

Typ silnika 8 zaworów, pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (SOHC) , 4 w rzędzie
Pojemność skokowa (L) 2.1
Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5000-5500
Sterowanie Big Tiller, Dwa cięgna, mechaniczny, Electro-hydraulic power steering optional, Hydraulic
Waga *Najlżejszy model* 165

Precyzyjna kontrola
Dokładne cyfrowe dane prezentowane są na przejrzystym monitorze, który szybko i bezbłędnie pozwoli odczytać wszystkie ważne informacje . W połączeniu z dodatkowymi czujnikami, standardowe zegary Merkurego to narzędzia, które zapewniają bezpieczeństwo i komfort podczas pobytu na wodzie.

Odporność na korozję
Opatentowana formuła Merkurego - XK360, to stop aluminium o niezwykle niskiej zawartości miedzi ze, który jest liderem w branży pod względem odporności na korozję. Wysokie rachunki za awarie powodowane korozją to już przeszłość. Większość konkurentów używa stopów od 2% do 4% zawartości miedzi, które wywołują korozję szybciej niż nasze stopy MercAlloy, XK360 lub A356.

Zaawansowane technologicznie przekładnie
Wszystkie silniki 75-115hp SeaPro FourStrokes wykorzystują przekładnie Command Thrust (uciągowe). Pozwala to na zastosowanie większej śruby, głębsze zanurzenie. Zmienione jest również przełożenie przekładni- wszystko zaprojektowane tak, aby poprawić obsługę i łatwiej wprowadzać w ślizg cięższe łodzie.

Sztywniejsze górne mocowania
W silnikach SeaPro górne mocowania są dwa razy bardziej sztywne niż w modelach służących do pływania rekreacyjnego, aby zmaksymalizować ich trwałość. To sprawia, że idealnie nadają się do wymagań i rygorów zastosowań komercyjnych.

Lepsza sterowność
Większa przekładnia Command Thrust ( uciągowa ) zapewnia głębsze zanurzenie kolumny, co większą siłę ciągu i ułatwia sterowanie łodzią. Większa przekładnia w połączeniu ze śrubą większej średnicy, łatwiej wprowadza nawet ciężką łódź w ślizg i utrzymuje w nim przy mniejszych prędkościach nie zmniejszając prędkości maksymalnej.

Galeria: