Mercury F150 SeaPro

Typ silnika 8 zaworów, pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (SOHC) , 4 w rzędzie
Pojemność skokowa (L) 3.0
Max. prędkość obrotowa (obr/min) 4800-5300
Sterowanie Kompatybilne z Big Tiller, Dwa cięgna, mechaniczny, Electro-hydraulic power steering optional, hydrauliczne wspomaganie kierownicy (steru)
Waga *Najlżejszy model* 206

Łatwy do mierzenia
Dokładna informacja cyfrowa jest prezentowana na przejrzystym manometrze, który szybko i bezbłędnie pozwoli odczytać informacje . W połączeniu z dodatkowymi czujnikami, standardowe mierniki Merkurego to mocne narzędzia, które zapewniają bezpieczeństwo i komfort podczas pobytu na wodzie.

Odporność na korozję
Opatentowana formuła Merkurego - XK360, to niezwykle niska zawartość miedzi ze stopu aluminium, która jest liderem w branży pod względem odporności na korozję. Dzięki tej formule wysokie rachunki za awarie powodowane korozją to już przeszłość. Większość konkurentów używa stopów od 2% do 4% zawartości miedzi, które wywołują korozję szybciej niż nasze stopy MercAlloy, XK360 lub A356.

Sztywniejsze górne mocowanie
W silnikach SeaPro górne wierzchowce są dwa razy bardziej sztywne niż w modelach służących do pływania rekreacyjnego,tak aby zmaksymalizować ich trwałość. To sprawia, że idealnie nadają się do wymagań i rygorów zastosowań komercyjnych.

Duża pojemność skokowa
Większa pojemność zwiększa się moment obrotowy. Sea Pro 150 KM ma jej dużo co pozwala na poprawę osiągów bez wysilenia silnika. Większa moc i mniejszy ciężar daje lepsze przyspieszenie - co oznacza jego lepsze prowadzenie i kontrolę.

Galeria: