Mercury F150

Olbrzymia pojemność w najlżejszym 150 konnym silniku czterosuwowym w klasie

Typ silnika 8 zaworów, pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (SOHC) , 4 w rzędzie
Pojemność skokowa (L) 3.0
Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5000-5800
Sterowanie Kompatybilne z Big Tiller, Dwa cięgna, mechaniczny, Electro-Hydraulic Power Steering Optional on Duals, hydrauliczne wspomaganie kierownicy (steru)
Waga *Najlżejszy model* 206 kg

Osiągi, niezawodność, wydajność
Uzyskanie 150 km z 3 litrowego, czterocylindrowego silnika z jednym wałkiem rozrządu nie jest żadnym problemem. Prosta, niewysilona konstrukcja zapewnia ponadprzeciętną trwałość, a Ty zyskujesz spokój na długi czas.

Kompaktowy i wszechstronny
Przemyślana konstrukcja Mercury 150 powoduje, że jest to najlżejszy silnik o mocy 150 km na rynku.

Stworzona dla osiągów
Śruby Mercury Enertia są świetnym dopełnieniem koncepcji silnika 150 EFI. Zaprojektowane specjalnie do dużych silników czterosuwowych z rewolucyjnie małą średnicą zewnętrzną i dużą powierzchnią łopat napędowych, odlewane są ze stopu Mercury X7, Enertia zapewnia fenomenalne przyśpieszenie, prędkość maksymalną i wytrzymałość.

Mniej czasu w serwisie
Czterosuwowy 150 km prezentuje się atrakcyjnie zarówno z założonym jak i zdjętym kapturem zapewniając wygodny i łatwy dostęp do wykonania podstawowych prac konserwacyjnych. Dodaj do tego szczelny system wymiany oleju, łatwy dostęp do fi ltra paliwa oraz bezobsługowy zawór, a otrzymasz jeden z najłatwiejszych w utrzymaniu silników zaburtowych obecnie dostępnych na rynku.

Pasuje do każdej łodzi
Kompaktowa, lekka konstrukcja Mercury 150 km może zostać zamontowana na łodziach o wąskich pawężach. Podczas transportu na przyczepie każdy zaoszczędzony kilogram staje się ważny. Konstrukcja silnika jest na tyle przemyślana, że może doskonale współpracować zarówno z mechanicznym jak i hydraulicznym systemem skrętu.

Galeria: