Mercury 15 - 20

NOWY CZTEROSUWOWY SILNIK MERCURY
15 - 20 KM

Niezwykle lekki i niezawodny

Pierwszy na świecie rumpel, który umożliwia wygodną obsługę zarówno lewą jak i prawą ręką.

  • Typ silnika rzędowy 2 cylindrowy
  • Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5700-6200
  • Sterowanie Rumpel lub manetka
  • Masa sucha *Najlżejszy dostępny model* 45 kg

Osiągi

Niska waga i niesamowity moment obrotowy w nowych 20 i 15 konnych czterosuwowych silnikach pozwalają na zaoferowanie najlepszego w swojej klasie przyspieszenie i prędkości maksymalnej. Te nowoczesne silniki zaburtowe są łatwe w instalacji i obsłudze, a elektroniczny wtrysk paliwa zapewnia niezawodny rozruch i natychmiastową reakcję przepustnicy przy każdej pogodzie. Najniższe przenoszone na rumpel drgania w tej klasie zapewniają jeszcze lepsze wrażenia z pływania.

Niezawodny i trwały

Proces przygotowania materiału przed malowaniem został opracowany przez firmę Mercury specjalnie z myślą o słonej wodzie, zapewniając długotrwałą ochronę odlewów aluminiowych i jest istotną cechą wpływającą na wyjątkową odporność na korozję nowych silników EFI o mocy 20 i 15 KM. Specjalny stop aluminium o niskiej zawartości miedzi ogranicza proces korozji, dzięki czemu Twój silnik jest zawsze sprawny i wydajny; wszystkie, wyjątkowe, opracowane specjalnie do zastosowań marine stopy Aluminium Mercury zapewniają najlepszą na rynku ochronę przed korozją.

Łatwo i przyjemnie

Innowacyjny rumpel w nowych silników zaburtowych o mocy 20 KM i 15 KM wytycza nowy standard w zakresie sterowania przenośnymi silnikami zaburtowymi. Czegoś takiego jeszcze dotąd nie było. Cechy wpływające na wyjątkowy komfort pływania to:

  • Pozioma regulacja kąta ustawienia rumpla zapewnia niebywałą wygodę i łatwą obsługę dzięki możliwości sterowania zarówno lewą jak i prawą ręką. Rumpel można regulować w prawo lub w lewo w zakresie do 18% w każdą stronę. Steruj z łatwością bez względu na to, gdzie siedzisz.
  • Podobnie, manetkę gazu można ustawić w ten sposób, że niezależnie czy siedzisz z lewej czy prawej strony obrót odbywał się w dół, Intuicyjnie tak jak w motocyklu.
  • Pływanie jest również łatwiejsze dzięki pionowej regulacji kąta wychylenia rumpla, który można ustawić szybko i bez narzędzi.
  • Sprężyna powrotna manetki gazu powoduje automatyczne zamknięcie przepustnicy po zwolnieniu uchwytu. Przycisk stop znajduje się na końcu manetki gazu, co umożliwia szybki i łatwy dostęp.
  • Możliwe jest również łatwe zablokowanie rumpla w pozycji pionowej. Jest to bardzo przydatna funkcja, szczególnie podczas wędkowania i transportu, gdy silnik nie pracuje.
  • Istnieje również możliwość zablokowania przepustnicy, manetki gazu, co pozwala na utrzymanie żądanej prędkości podczas pływania. Służy do tego duże ergonomiczne pokrętło umieszczone blisko manetki gazu.

INNOWACYJNY RUMPEL

  • Dźwignia zmiany biegów
  • Przycisk stop w manetce gazu
  • Blokada manetki gazu w celu utrzymania stałej prędkości (troling)
  • Przycisk Power Tilt, regulacji zanurzenia silnika, zamontowany na rumplu blisko manetki gazu
  • Prawie 4 cm dłuższy od poprzedniego rumpla
  • Pionowa blokada rumpla 73 i 45 stopni ułatwia dostęp oraz pływanie z maksymalną prędkością
  • Rumpel ma regulowany wychył (do 18 stopni) na prawą i lewą burtę, co umożliwia instalację po obu stronach pawęży
Galeria: