LOWRANCE HDS-10

HDS-10 Gen2 cechuje intuicyjnie prosta obsługa poprzez kombinację łatwego do zrozumienia systemu menu, oraz przyciski programowe... czytaj więcej

Oferta

Nowości

Firma

Mercury F 15M

Silnik Mercury FourStroke 15KM posiada podwójne ujęcie wody. Więc, jeżeli utkniesz na płyciźnie, Twój silnik zachowuje swoje chłodzenie i nigdy się nie przegrzewa. Wielofunkcyjny rumpel standardowo dostarczany jest z kontrolą zmiany biegów, sterowania, przepustnicy, oporu przepustnicy, trymowania i zatrzymania.

Kluczowe cechy silnika 15KM

Konstrukcja o dużej objętości skokowej
Przy 21,4 calach sześciennych (138 cm3) silnik ten dostarcza na wale duży moment obrotowy, wymagany do wprowadzenia kadłuba w ślizg, z szybszą reakcją przepustnicy i większym przyśpieszeniem.

Sterowanie jednym palcem
Czterosuwowe silniki Mercury zaprojektowano z bagażem przyjaznych użytkownikowi funkcji, takich jak nasz wielofunkcyjny uchwyt rumpla. Uchwyt ten zapewnia Ci łatwą, jednoręczną obsługę zmiany biegów, zatrzymywania, otwierania przepustnicy, hamowania przepustnicą i przechylania. Większa kontrola równa się lepszej zdolności manewrowania.

Rozwidlone mocowania
Opracowany przez firmę Mercury „rozwidlony” system mocowania silnika kołysze głowicą i pochłania obrót skrętny wału korbowego. Poprzez odizolowanie i zmniejszenie przeniesienia drgań napędu do Twojej łodzi, zapewnia on doznania płynnego kierowania.

Przekładnia o dużej trwałości
Silniki Mercury 20KM FourStroke posiadają podwójne pobieranie wody. Więc, jeżeli utkniesz na płyciźnie, Twój silnik zachowuje swoje chłodzenie i nigdy się nie przegrzewa.


Specyfikacje silnika 15 FourStroke

KM/kW na wale - 15 / 11,1

Obr./min. przy pełnym otwarciu przepustnicy - 5000-6000

Konfiguracja cylindrów - 2 (w rzędzie)

Pojemność skokowa (CID / cm3) - 21,4 / 351

Rozwiert i skok (cale / mm) - 2,40 x 2,36 cala; 61 x 60mm

System zasilania paliwem - 2 zawory na cylinder, pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (SOHC)

Zapłon - CDI z elektronicznym wyprzedzeniem iskry

System paliwowy - Gaźnikowy

Prąd alternatora - 12 A / 138 watów 

System chłodzenia - Chłodzony wodą, z termostatem 

Rozruch - Elektryczny; Ręczny

Przełożenie przekładni - 2,15:1

Układ biegów - F-N-R

Sterowanie - Zdalne; Rumpel

System trymowania - Wspomagane przechylanie

Pozycje trymowania - 6 pozycji, z napędem dla wód płytkich

System wydechowy - Poprzez system napędowy

Napęd dla wód płytkich - Tak

Zakres trymowania dla wód płytkich (stopnie) - 16

Zalecany olej - Mercury 4-Stroke Outboard Oil

Zalecane paliwo - 87 oktanów / do 10% etanolu

Standardowy niezależny zbiornik paliwa (gal. / l) - 6,6 / 25

System ostrzegania operatora przez zabezpieczenie silnika - Niskie ciśnienie oleju; Nadmierne obroty

Długość wału - 15 cali (381mm); 20 cali (508 mm)

Ciężar na sucho * Najlżejszy dostępny model - 115lbs / 52kg

Klasyfikacja CARB Star - 3